Eventeria.pl

O tym, że w dzisiejszym świecie reklama często decyduje o ostatecznym sukcesie w biznesie, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Niemniej wiele firm dalej ma spory kłopot ze zwróceniem na siebie uwagi potencjalnych klientów.  Problem ten rozwiązują jednak rollupy, które umożliwiają łatwe zaprezentowanie naszej oferty i tym samym pozyskanie nowej klienteli.

Czym jest rollup? W dużym skrócie to atrakcyjny wizualnie stojak reklamowy. Treść reklamy drukowana jest na specjalnym materiale (frontlit lub block out) i umieszczana na aluminiowym stelażu. Warto zaznaczyć, że cena tego typu środka promocyjnego może się różnić w zależności od projektu graficznego, jakości użytych materiałów oraz wydruku, najczęściej jednak oscyluje w granicy 200zł. Za tę cenę zyskujemy pewność, że nasz rollup jest odporny na uszkodzenia mechaniczne i szybko nie wyblaknie.

Dlaczego rollup działa?

Skuteczność rollupów wynika w dużej mierze z ich niezwykłej przejrzystości. Ten typ materiału reklamowego stawia bowiem na zwięzłość i prostotę przekazu – umieszczony na rollupie slogan jest zatem krótki, ale jednocześnie zachęca do dalszego zapoznania się z oferowaną usługą lub produktem. Im mniej, tym lepiej, gdyż nadmiar informacji pogarsza jedynie czytelność komunikatu reklamowego. Zresztą w dobie Twittera mało kto posiada czas na czytanie różnych rozbudowanych treści, więc trzeba się skupić wyłącznie na tym, co najważniejsze. W przypadku rollupów dużą rolę odgrywa również duża czcionka, która umożliwia łatwe odczytanie naszego komunikatu nawet ze stosunkowo dalszej odległości.

Na dużą skuteczność rollupu wpływa również odpowiednie rozmieszczenie tekstu oraz zdjęć – wszystkie najistotniejsze informacje umieszcza się zawsze na wysokości oczu, gdyż ludzie rzadko kiedy kierują swój wzrok na sam dół (tam najlepiej umieścić podstawowe dane kontaktowe dla zainteresowanych). Rzecz jasna profesjonalne rollupy charakteryzują się również przemyślaną, elegancką szatą graficzną – kompozycja kolorystyczna ma bowiem duży wpływ na czytelność, a poza tym zdjęcie oraz grafika jako pierwsze przyciąga wzrok. Jest to o tyle ważne, że według najnowszych badań na wstępne zainteresowanie klienta naszym produktem/usługą mamy jedynie od dziesięciu do piętnastu sekund! Potem albo stracimy jego uwagę, albo skłonimy go do dokładniejszego zapoznania się z naszą ofertą.

To się opłaca!

Rollup jest nie tylko niezwykle skuteczną formą marketingu, ale również opłacalną, gdyż w zależności od naszych aktualnych potrzeb zawsze istnieje możliwość wymiany grafiki na inną. Jeżeli dodać do tego błyskawiczny montaż, bezproblemowe przechowywanie oraz bezpieczny transport w specjalnie przygotowanym etui, to w rezultacie otrzymujemy jeden z najciekawszych systemów wystawienniczych, jakie znajdują się obecnie na rynku.

Artykuł został napisany przy pomocy drukarni internetowej www.initi.pl specjalizującej się w dostarczaniu wysokiej jakości bannerów oraz roll upów reklamowych.

Przeczytaj również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code



Strona korzysta z plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zgadzam się
x