Eventeria.pl

Imprezy organizowane przez firmy mogą mieć bardzo różnorodną formę i służyć innym celom. Z jednej strony mogą one motywować czy integrować pracowników, mogą mieć funkcje team buildingowe czy podnosić kwalifikacje pracowników. Z drugiej strony mogą też służyć motywowaniu ważniejszych klientów czy promowaniu marki i wizerunku firmy.

Imprezy motywacyjne (tzw. incentives) mają najczęściej formę wyjazdów nagrodowych dla pracowników. Mogą być formą nagrody za dobrze zrealizowany projekt czy dobry wynik finansowy w danym miesiącu. W zależności od budżetu przeznaczonego na motywację, wyjazd incentive może zostać zrealizowany w najbardziej odległych krajach czy też może być połączony z uczestnictwem w imprezie sportowej (np. wyścigach Formuły 1). Bardzo często wyjazdy te łączone są z udziałem w konferencjach, sympozjach czy targach branżowych. Wyjazdy motywacyjne organizowane są dla pracowników, dla także dla klientów firm, czy dla pracowników firm współpracujących (np. wyróżniających się dystrybutorów produktów czy usług danej firmy).

Imprezy integracyjne mają na celu wzmocnienie relacji w zespole, często nazywane są również imprezami team buildingowymi. Impreza taka często przyjmuje charakter wyjazdu, ale niekoniecznie organizowanego jako wyjazd motywacyjny. W programie imprez integracyjnych bardzo często uwzględnia się różnego rodzaju zabawy team buildingowe czy aktywności podnoszące u uczestników poziom adrenaliny (np. wspinaczka, offroad 4×4).

Pikniki firmowe organizowane są najczęściej w okolicach siedzimy firmy, zwykle w plenerze i kierowane są dla pracowników i ich rodzin, firm współpracujących i klientów. Z uwagi na udział rodzin pracowników pikniki organizowane są często w weekendy. W programie tego typu imprez uwzględniane są różnego rodzaju atrakcje sportowe czy atrakcje dla dzieci.

Kolejną grupą imprez organizowanych przez firmy są wydarzenia (eventy) firmowe, takie jak np. 10-lecie działalności firmy, otwarcie nowego oddziału, zakończenie ważnego projektu. Wydarzenie firmowe może zostać zorganizowane jako impreza tematyczna (np. w klimacie prohibicji, czy lat dwudziestych) lub impreza wieczorowa. Jednym z celów wydarzeń firmowych jest budowanie wizerunku firmy zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i na zewnątrz.

Przeczytaj również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code



Strona korzysta z plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zgadzam się
x