Eventeria.pl

Lubianą formą imprez organizowanych przez firmy są wieczory tematyczne. Imprezy tego typu adresowane są zwykle do pracowników firm (choć czasem zapraszane są również osoby „z zewnątrz” firmy) i organizowane przeważnie w lokalach, rzadziej w plenerze. Planując imprezę tematyczną w firmie, warto zwrócić się do firmy zajmującej się organizacją tego typu wydarzeń, którzy dysponują gotowymi pomysłami lub przygotują coś specjalnego na indywidualne życzenie klienta.

Tematy imprez mogą być bardzo różnorodne, w zasadzie wszystko zależy od pomysłowości i kreatywności organizatora. Z jednej strony można oprzeć się na pomyśle żywiołów i przeciwieństw, wykorzystując w trakcie imprezy różnego typu atrakcje związane z lodem oraz ogniem. Dla uczestników przygotowuje się też stroje powiązane z tematem imprezy. Dobrze jest jeśli przewidziane zostaną też zabawy i konkursy z elementami współzawodnictwa, najlepiej pomiędzy zespołami utworzonymi z uczestników wieczoru.

Innym sprawdzonym pomysłem są imprezy oparte na motywach filmowych, np. impreza w klimacie gangsterskim, muzyką, strojami i zabawami inspirowanymi poszczególnymi częściami „Ojca Chrzestnego” oraz czasami prohibicji w Stanach Zjednoczonych. Możemy wyobrazić sobie też imprezy oparte na motywach z filmów takich jak: „Władca Pierścieni”, „Przeminęło z Wiatrem”, „Star Trek”, czy też w klimacie westernów. Dużą popularnością cieszą się również imprezy związane z wybranym państwem, np. wieczór francuski czy egipski, podczas którego uczestnicy poznać mogą bliżej kulturę czy kuchnię charakterystyczną dla danego regionu. Wiele zależy od tego dla kogo organizowana jest impreza, jakie są preferencje organizatorów oraz samych uczestników (warto zapytać ich wcześniej o zdanie).

W praktyce imprezy tematyczne organizowane są również z okazji różnego rodzaju wydarzeń związanych z konkretną firmą, np. z okazji świętowania 10-lecia istnienia firmy, zmiany siedziby firmy, itp. Jak w przypadku każdej imprezy firmowej, dobra organizacja oraz udana zabawa jej uczestników służy również budowanie dobrego wizerunku przedsiębiorstwa zarówno wśród samych pracowników jak i osób z zewnątrz firmy.

Przeczytaj również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code



Strona korzysta z plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zgadzam się
x