Eventeria.pl

Od kiedy tylko istnieje handel oraz marketing, reklamodawcy stosują różnorodne zabiegi, aby wzbudzić uwagę ewentualnych kontrahentów. Na przykład w najróżniejszych miejscach, gdzie tylko przewija się dużo ludzi, umieszcza się duże reklamy wizualne, jakie od razu przykuwają wzrok. Przyjmują one najrozmaitszą postać. Jedną z możliwości są tzw. bramy reklamowe, które dostaniesz m.in. w sklepie inventini.com.

Czym są bramy reklamowe?

Zwięźle mówiąc są to dmuchane obiekty przypominające bramkę. Mogą być zrobione z mocnej tkaniny poliestrowej. Występują w rozmaitych wzorach oraz odcieniach. Może to być na przykład łuk, kwadrat czy wielobok, uzupełniony o pomocne elementy. Na takiej reklamie można rozmieścić jakiekolwiek treści, na przykład nazwę oraz logo pewnej firmy czy hasło reklamowe. Spółki wykonujące takie obiekty chętnie dopasowują się do potrzeb zlecającego.

Zalety bram reklamowych

Dużą korzyścią wykorzystania tejże metody promocji jest jej ogromna wielkość (wielkość paru metrów), jaka pozwoli na zobaczenie danej treści z dużej odległości, chociażby na dużej uroczystości masowej. Wielokrotnie oczy zwraca także różnorodna kolorystyka. Dodatkowo brama reklamowa jest relatywnie lekka oraz łatwa w przewozie, pozwalając na postawienie oraz montaż w każdym miejscu. Nie wymaga wykorzystania ciężkiego sprzętu. Wystarczy umieścić ją w żądanej lokalizacji, przymocować do podłoża za pomocą lin oraz szpilek, i potem podłączyć do sieci elektrycznej pompkę, jaka napompuje bramę. Po skończonej uroczystości pozostaje wypuszczenie powietrza oraz złożenie bramy. To o wiele łatwiejsze oraz szybsze aniżeli transport oraz montaż masywnych konstrukcji metalowych. Poza tym konstrukcja dmuchanej bramy reklamowej jest ze względu na własną masę znacznie bezpieczniejsza przy potencjalnym wypadku.

Wykorzystanie bram reklamowych

Przy jakich okolicznościach stosuje się bramy reklamowe? Mają wszechstronne wykorzystanie na rozmaitych zabawach sportowych, na przykład podczas wyścigów samochodowych, biegów lub wyścigów. Wielokrotnie ustawia się na linii startu czy mety. Mogą wówczas nie tylko określać miejsce zakończenia wyścigu, lecz przede wszystkim stanowią reklamę sponsora czy partnera medialnego. Poza tym bramki reklamowe ustawia się na wejściu na rozmaitego rodzaju zabawy plenerowe. Może to być na przykład festyn organizowany przez lokalne władze z okazji jakiejkolwiek rocznicy czy wydarzenia istotnego dla lokalnej społeczności. Wówczas na bramie może pojawić się nazwa oraz herb miasta. Kolejną okazją może być event przygotowany z okazji kampanii wyborczej. Wówczas bramki reklamowe mogą zostać uzupełnione hasłem wyborczym.

Dowiedz się więcej o bramach reklamowych na https://inventini.com/dmuchance-reklamowe/bramy-reklamowe/

Przeczytaj również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code



Strona korzysta z plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zgadzam się
x